loading...
مرجع دانلود فایل
rrrr بازدید : 80 1398/02/28 نظرات (0)

توضیح پیرامون فنی و مهندسی

توضیح کاملی در رابطه با تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع میخواهید.

با راه اندازی این وبسایت شما خواهید توانست به مقاله تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع دسترسی پیدا کنید.

به درخواست شما دانشجویان عزیز تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را با نسخه قابل ویرایش در سایت قرار دادیم.

دانلود تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع با فرمت jar برای گوشی.

فروش تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع برای درک بهتر مطالب.

دانلود مجانی تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

مطالب مرتبط با مقاله تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در سایت معتبر ما.

Bestsellers around تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

This site is equipped with all articles around تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع.

Download the best articles on the website below with the subject تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع.

The sale of the file تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع is now possible on this site.

کارآمدترین روش برای جمع آوری مطالبتان راجع به مطالعه پروژه های این سایت می باشند.

بروزترین پایان نامه ها و تحقیقات تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع با فرمت doc تنها در این سایت.

دانلود رایگان تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

اگر میخواهید تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع عجله کنید و از سایت ما ارزان بخرید.

By entering the site, you can get enough information about تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع.

همه مقالات پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع به فروش می رسند.

پرسش و پاسخ زیادی در رابطه با تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع وجود دارد که با خواندن آن ها به نتیجه خواهید رسید.

آیا از خرید فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع از اینجا راضی بودید؟

آیا میدانید معنی و مفهوم تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع چیست؟

We will place this new package تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع soon on this page.

Learn how to learn about تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع by subscribing to our telegram channel.

فروش فایل های تخصصی پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در این سایت امکان پذیر است.

تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع     در فرمت ورد ، 16 صفحه قابل ویرایش   در این تحقیق یک مدل برنامه ریزی دو سطحی برای سیستم تولید و توزیع مورد بررسی قرار گرفته است. سطح اول این مدل، فرایند توزیع را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله مسیریابی وسایل نقلیه با چند انبار فرمول بندی می شود. سطح دوم نیز هزینه های حمل و نقل تولید کننده را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله ی حمل و نقل فرمول بندی می شود. برای حل این مدل، یک الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته ارائه شده است. به منظور بهبود الگوریتم کلونی مورچه یک عملگر جهش و یک رویکرد جستجوی محلی به این الگوریتم افزوده شده است. در ادامه برای پایدارکردن این الگوریتم از تنظیم  پارامتر به روش تاگوچی استفاده شده است و پس از اطمینان از عملکرد صحیح آن، با الگویتم ارائه شده در ادبیات مقایسه شده است. نتایج نشان می دهند که برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در اندازه ی بزرگ، الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته در مقایسه با الگوریتم ار ...

دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد مراحل پرورش قارچ

تحقیق درمورد دفاع اتمی

پاورپوینت آب,سلول و گیاه تحقیق دانش آموزی

تحقیق-موتورهای احتراقی و اجزاء آنها-تعداد صفحه 243-فرمت docx

تحقیق درباره ازدواج در قرآن

تحقیق درباره آزادی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟